شما جای این کارمند بودید چکار می کردید؟.به نظر شما بهترین رفتار چیه؟ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *