وقتی برخی رفتار های مدیران در جایگاه مدیریت را مشاهده میکنیم،باورش برای ما بسیار سخت است که چطور میتوانند تا این حد دیکتاتورمابانه باشد. اما واقعیت این است که خود آن ها متوجه این نقصان نمیشوند.
2 thoughts on “فلج مغزی مدیران”
Abolfazl Sadeghian میگوید:
درود بر استاد دکامی عزیز
واقعاً واقعاً ویدئو های ارائه شده کاربردی اند.
ممنون بابت زحمات شما
خیلی دوست دارم حضوراً توی یکی از دوره های شما شرکت کنم .
درود بر استاد دکامی عزیز
واقعاً واقعاً ویدئو های ارائه شده کاربردی اند.
ممنون بابت زحمات شما
خیلی دوست دارم حضوراً توی یکی از دوره های شما شرکت کنم .
سپاسگزاریم از لطف شما
در خدمتتون هستیم